Procesul nostru de recrutare

Întâmpinăm cu braţele deschise persoane ambiţioase care sunt în căutarea unei provocări interesante în domeniul energiei globale şi care vor să beneficieze de structura unei companii internaţionale de succes.

Aplicaţie online

Primul pas spre organizaţia noastră este prin instrumentul nostru de recrutare online. Aici puteţi încărca toate documentele dumneavoastră şi puteţi aplica la poziţiile la care doriţi. Cu doar câteva clicuri veţi fi mai aproape de viitorul dumneavoastră profesional! De îndată ce candidatura dumneavoastră a fost încărcată în sistem veţi primi confirmarea acestui fapt prin email.

Preselecţie şi primul contact telefonic

În următorul pas din procesul de recrutare, recrutorul şi managerul direct vor evalua candidatura dumneavoastră şi prin prisma cerinţelor poziţiilor vacante. În funcţie de poziţie, de numărul candidaturilor primite sau de domeniul în care candidaţi, acest proces poate necesita mai mult sau mai puţin timp . În cazul în care candidatura dumneavoastră se remarcă pe durata acestui proces, veţi fi invitat la un interviu telefonic. Acesta este un prilej foarte bun de a vă cunoaşte mai bine şi totodată veţi avea posibilitatea de a pune întrebări şi de a clarifica eventuale neclarităţi.

Interviu cu Managerul Direct

Candidaţii identificaţi în timpul interviului telefonic cu abilităţile şi calificările necesare vor fi invitaţi la un interviu personal. În timpul interviului personal veţi avea oportunitatea de a discuta cu managerul direct despre poziţie, despre angajator, şi despre aşteptările dumneavoastră în ceea ce priveşte această poziţie.

Aproape aţi terminat: oferta

După un interviu de succes cu Managerul Direct, vom pregăti oferta şi vă vom contacta pentru a discuta următorii paşi. Vă rugăm să aveţi în vedere că întregul proces de recrutare poate dura între 6 – 10 săptămâni.

Descoperiţi Delgaz Grid pe cont propriu! Întâmpinăm cu braţele deschise persoane ambiţioase care sunt în căutarea unei interesante provocări în domeniul energiei globale şi care vor să beneficieze de structura unei companii internaţionale de succes.

Dacă aveţi întrebări cu privire la modul în care să aplicaţi, vă rugăm să nu ezitaţi să ne trasmiteţi un mesaj la HRdirect.RO@eon.com.

Întrebări şi răspunsuri

De ce fel de browser am nevoie pentru a aplica online?

Sistemul nostru de recrutare online operează cu toate tipurile de browser generice.

Mai pot edita documentele mele odată ce au fost deja trimise? 

Salvaţi link-ul (adresa URL) către sistem, pentru a vă putea loga în sistemul nostru de aplicaţii online după trimiterea aplicaţiei. Sunt posibile numai schimbări minore asupra documentelor. Dacă nu aţi salvat linkul, îl puteţi găsi în confirmarea de înregistrare sau vă puteţi loga cu informaţiile dumeavoastră de utilizator în portalul de cariere

În ce formate şi dimensiuni pot încărca documentele mele?

Tipuri posibile de fişiere sunt: DOC, PDF, HTML, PPT, XLS, CSV precum şi fişiere de imagine sau de text. Fişierele nu vor depăşi 5 MB.

Pot aplica doar online sau este şi aplicaţia prin e-mail sau pe hârtie posibilă?

Vă rugăm să aplicaţi doar online prin intermediul paginii noastre de carieră. Ne bucurăm să primim aplicaţia dumneavoastră!

Sunt anunţurile de posturi vacante pe pagina online întotdeauna actualizate?

Toate anunţurile de posturi vacante de pe site-ul nostru de cariere sunt actualizate. Ne bucurăm să primim aplicaţia dumneavoastră!

Cui îi pot adresa aplicaţia mea?

Vă rugăm să formulaţi aplicaţia dumneavoastră într-un ton neutru (Stimată doamnă/Stimate domn), deoarece documentele vor fi evaluate de către un recrutor şi de către un membru al departamentului pentru care aplicaţi.

Cât timp durează în general până voi primi feedback legat de aplicaţia mea?

Fiecare aplicaţie este tratată pe bază individuală. Aplicaţiile sunt preselectate de către un recrutor, iar apoi trimise mai departe către departamentul specific. Întrucât procesul de selecţie se desfăşoară în mai multe etape, în care sunt implicate mai multe părţi, nu vă putem da un interval de timp precis. Încercăm să procesăm aplicaţia dumneavoastră cât mai repede posibil.

Cum aflu dacă aplicaţia mea a fost primită?

Odată ce aţi apăsat "completaţi aplicaţia", aplicaţia dumneavoastră online va fi trimisă sistemului nostru şi veţi primi automat o confirmare de primire prin email.

De cât timp am nevoie pentru aplicaţia mea online?

Pentru aplicaţia dumneavoastră online pe portalul nostru de cariere veţi avea nevoie de aproximativ 15-20 de minute în cazul în care aveţi CV-ul, scrisoarea de intenţie precum şi certificatele dumneavoastră de muncă şi academice pregătite.

Ce să fac dacă am uitat parola mea pentru portalul online de cariere?

Pe ecranul de logare a portalului nostru online de aplicaţii apăsaţi pe link-ul "Aţi uitat parola?". O noua parolă va fi trimisă imediat către adresa dumneavoastră de email.

Nu pot trimite aplicaţia. Ce pot să fac?

Vă rugăm să verificaţi în statusul aplicaţiei la categoria "grad de completare" şi să vă asiguraţi că toate bifele sunt verzi. Este important ca fiecare pas al aplicaţiei să fie marcat drept complet, în aşa fel încât să puteţi trimite aplicaţia.

Cum pot verifica statusul aplicaţie mele?

Puteţi verifica statusul aplicaţiei dumneavoastră în profilul dumneavoastră în orice moment. Salvaţi link-ul (adresa URL) către sistemul de aplicaţii online pentru a vă putea loga în portalul nostru de cariere după ce aţi trimis aplicaţia şi pentru a putea viziona statusul aplicaţiei dumneavoastră. Dacă nu aţi salvat link-ul, îl puteţi găsi în confirmarea dumneavoastră de înregistrare ori vă puteţi loga din nou cu datele dumneavoastra de acces în portalul nostru de cariere prin intermediul paginii noastre web.

Pe cine pot contacte referitor la întrebări legate de procesul de aplicaţie?

Pentru întrebări referitoare la aplicaţia dumneavoastră, vă rugăm sa ne contactaţi prin intermediul adresei de email HRdirect.RO@eon.com.